Miten jatkaisit ?

Avaukset, analyysit, loppupelit ja tehtävät

Re: Miten jatkaisit ?

UNREAD_POSTKirjoittaja Jari J » Ke Loka 01, 2014 12:17 pm

Jyrki Raki kirjoitti:Vai niin, että tällainen keskustelun kulku taas menossa - ei tykkää.

Mutta sek22:n ajatus on hyvä, toteutus vaan ko. henkilöiden välillä niin ettei muiden foorumin lukijoiden tarvitse osallistua valmisteluihin, vaan näemme sitten pelit joita voidaan porukalla analysoida.

Itse henkilöidenvälinen sota jos jatkuu täällä, niin on siihen sitten pakko puuttua noin niin kuin muilla tavoin...

t Jyrki
moderaattori

Tiukemman kurin kannalla ainakin itse olen. Oon pyrkinyt kirjoittamaan siivosti ja asiapitoisesti. Enemmän kuraa silti oon itse saanut niskaani kuin sitä oon muiden niskaan kaatanut. Emme taida elää kulttuurissa, jossa kannatetaan tai halutaan avointa keskustelua eri aihepiireistä. Eikö kuitenkin olisi parasta vastailla fiksusti foorumiin tai jättää kokonaan vastaamatta? Hieman vaikuttaa siltä, että kirjoittaisin sitten tahalteen provosoiden tai fiksusti niin kuraa lentää niskaan. Oon miettinyt, että tartteeko tässä itsekään enää niin kohteliaasti kirjoittaa, kun muutkin saavat mulle päin kirjoittaa mitä törkeämpiä juttuja.
Jari J

UNREAD_POSTKirjoittaja Boris » Ke Loka 01, 2014 1:07 pm

Jari J kirjoitti:Emme taida elää kulttuurissa, jossa kannatetaan tai halutaan avointa keskustelua eri aihepiireistä.

Ei tätä liene mitään syytä dramatisoida. Yllä oleva Säännöt-linkki ei tosin johda minnekään, mutta oletettavasti täällä ajatuksena on shakkiaiheinen keskustelu. Kahden henkilön välinen mukanokkela sanailu ei meille muille ole keskustelua, ja kaikenlaisille kahdenvälisille nokkapokille on muitakin foorumeja tarjolla, unohtamatta tietysti yksityistä viestienvaihtoa. Voisitte siis viedä keskinäiset sanailunne jonnekin muualle. Kiitän jo etukäteen.
Boris

UNREAD_POSTKirjoittaja Jari J » Ke Loka 01, 2014 1:39 pm

Boris kirjoitti:
Jari J kirjoitti:Emme taida elää kulttuurissa, jossa kannatetaan tai halutaan avointa keskustelua eri aihepiireistä.

Ei tätä liene mitään syytä dramatisoida. Yllä oleva Säännöt-linkki ei tosin johda minnekään, mutta oletettavasti täällä ajatuksena on shakkiaiheinen keskustelu. Kahden henkilön välinen mukanokkela sanailu ei meille muille ole keskustelua, ja kaikenlaisille kahdenvälisille nokkapokille on muitakin foorumeja tarjolla, unohtamatta tietysti yksityistä viestienvaihtoa. Voisitte siis viedä keskinäiset sanailunne jonnekin muualle. Kiitän jo etukäteen.

Kiitos, oon täysin samaa mieltä. Eikö yleensä muut ovat aloittaneet sen kahdenvälisen nokkapokan mun kanssa? Joskus kritiikkini on saattanut kuulostaa ilkeältä, mutta ainakin pyrkimys on ollut kirjoittaa asioihin keskittyen.

Eikö poistamalla aina se eka kivenheitto poistuisi se ongelmakin, joka siis oli se, että yleisö ei halua seurata kahdenvälistä nokkapokkia?
Jari J

UNREAD_POSTKirjoittaja Jari J » Ke Loka 01, 2014 1:46 pm

The kirjoitti:
Jyrki Raki kirjoitti: henkilöidenvälinen sota.

Sota ? Aiempihan oli normaalia huulenheittoa ja vastakuittaus.

Ylläpidon pitäisi päästä eroon prinsessanhipiästä.

Enpä ole oikein koskaan välittänyt mistään kuittailupeleistä. Ennemmin keskittyisin koittamaan sanoa erilaisia objektiivisia asioita shakista. Pikemminkin kuittailupelit, trollaukset, provot ynnä muut tunteenomaiset purkaukset myllää liikaa foorumilla, vaikka ne sopis ennemmin vaikka Facebookiin.
Jari J

Edellinen

Paluu Avaukset ja analyysit