Tomi Tocklinin 50-vuotisjuhlaturnaus 16.-18.2.

Turnaukset niin Suomessa kuin ulkomailla, myös muut shakkiin liittyvät.

Re: Tomi Tocklinin 50-vuotisjuhlaturnaus 16.-18.2.

UNREAD_POSTKirjoittaja Riikka Wulff » Ti Helmi 13, 2018 5:49 pm

On kyllä vaikuttavan pitkä osallistujalista, on taatusti hienot kisat tulossa. Toivottelen omalta osaltani kaikille osallistujille hyviä pelejä ja mukavaa turnausta, ja Tomille tietysti vielä kertaalleen kovasti onnea! Muistan itse hyvin kun tapasin Tomin ensimmäisen kerran, se oli kesällä 2016 Heart of Finlandissa. Menin odottelemaan poikani pelin päättymistä, ja törmäsin pihalla Tomiin, jonka peli oli jo loppunut. Jäi hyvin mieleen Tomin iloisuus ja sydämellisyys, ja myöskin kannustava asenne nuorempien pelaajien suhteen. Tomi osasi jutella hienon kannustavasti silloin 10v pojalle, jonka turnaus ei ollut ihan putkeen mennyt.

Tehkäähän porukalla hieno Tomin juhlaturnaus! En itse valitettavasti ehdi paikalle, painaa työkiireet Tampereella päälle. Mutta olen hengessä mukana.

t. Riikka
Riikka Wulff

UNREAD_POSTKirjoittaja Jari Järvenpää » To Helmi 15, 2018 11:53 am

Kiitokset Riikalle. Nyt 15.2. klo 18:sta mennessä 82 pelaajaa on jo listalla, eli melkein Heart of Finlandin suuruinen osanottajajoukko on tulossa.
Jari Järvenpää

UNREAD_POSTKirjoittaja Seppo Karasmäki » Pe Helmi 16, 2018 2:34 pm

IC95 junassa bongattu lukuisia shakinharrastajia, vissiin joku ammattilainenkin.☺
Seppo Karasmäki

Edellinen

Paluu Tapahtumat